HONLAP AJÁNLÓ - szöveg alapú keresőmarketing és honlaptartalom-optimalizálás - webszöveg és tartalomfejlesztés - PR-cikk írás, megjelenés

tartalommarketing - webszöveg

Webáruház keresőoptimalizálása. Tartalommarketing

Publikálta: a tartalommarketinges

webaruhaz-keresooptimalizalas.jpg

Tartalommarketing és weboldal-SEO

Keresőoptimalizálás? Webáruházak tulajdonosait leginkább az a kérdés foglalkoztatja, hogyan szerezzenek több látogatót. Az egyszerű, ám sokrétű válasz az, hogy tartalommarketing eszközök (pl. PR-cikk megjelentetés) révén végzett Google-alapú, komplex honlap-SEO-val, azaz keresőoptimalizálással.

Ezen összetett tevékenységnek egy része a laikusok számára is érthető. Bárki képes például cikkírás révén tartalommarketing eszközökkel élni, így generálva forgalmat internetes áruháza számára - ha hajlandó időt szánni erre. Hogy cikkmarketing hogy működik, az már fogasabb kérdés.

De persze az online szférában igazán hatékony és profi keresőoptimalizálás is kínálkozik szolgáltatásként, ám ez már nem a csináld magad kategória, hanem a szakember részéről idő- és munkaigényes feladat, a megbízó részéről pedig busásan megtérülő befektetés.

Keresőmarketing és tartalom-SEO

Minden weboldal egyedi megoldásokat igényel, és ez még inkább így van, ha webáruházról van szó, hiszen a kereskedelem egy hatalmas verseny, örökös harc a vásárlók kegyeiért.

Minden webáruházban a fő tartalmat a termékképek, rövid leírások, terméknevek, termékleírások adják, valamint roppant nagy jelentőséggel bír a marketingblog is, melyen rendszeresen publikálva javítható a találati listán. De igen sok weboldalon nincs blog, nincs plusz szöveges tartalom, sőt, még hosszabb, használható termékleírás sem. Ezen oldalak egy része nem áll jól a találati listákon, ám több esetben is azzal az érdekességgel találjuk szemben magunkat, hogy szöveges tartalmat alig megjelenítő oldal is előkelő helyen áll, ráadásul stabilan. Mindebből az következik, hogy egy internetes áruház nagyon is alkalmas a keresőoptimalizálásra.

A látogatók nagyobb részre még ma is az organikus találatokról érkezik, így a Google Ads még mindig nem győzte le a kiváló SEO-t. A hosszú távú megoldást a keresőmarketing és tartalommarketing jelenti, ami befektetést igényel, ám nagyon sok pénzt tud megspórolni a megbízó, mivel nem lesz szükség pénzt áldozni a hirdetésekre.

Mire kell kiemelten odafigyelni?

Mindenekelőtt a megfelelő kulcsszavak és kereső kifejezések megtalálására, ezek megfelelő használatára. Az adott termékek miatt a kulcsszavak kiválasztásakor szűkös keretek között mozgunk, de ez inkább segítség, mint hátrány. Hiszen a kereső önmagában szűrőként viselkedik, mely főleg azokat a látogatókat küldi hozzánk, akikből potenciális vásárló válhat. Fontos, hogy azokat a szavakat használjuk, melyekre a termékeinket megvásárolni hajlandó internetezők rákereshetnek. Nem pedig olyanokat, amiket valószínűleg senki nem fog beírni a keresőbe.

A webáruház keresőoptimalizálásáról

a webshopok optimalizálása sokkal több és sokkal nehezebb feladatokat sorakoztat fel, mint egy egyszerű céges weboldal, ahol nem kell semmit eladni, leginkább információközlésre használatos. Kezeld jól a már nem forgalmazó termékoldalakat! Sokszor előfordul, hogy a tulajdonosok nem fordítanak elég figyelmet a megszűnt termékoldalak kezelésére és nincs meg a megfelelő átirányítás. Az URL megválasztásánál nem lehet könnyelműnek lenni és olyat érdemes választani, ami az újabb termékek forgalmazását ugyanazon az elérési útvonalon teszi lehetővé.

Egy előrelátó, alapos tulajdonos vagy szakember a főoldal és termékoldal mellett törődik a kategóriaoldalakkal is, hiszen nagy SEO lehetőségeket tartogatnak ezek is és jól rangsorolhatóak.

Gyors betöltődés okostelefonra

 Ha fellépsz egy oldalra és várakoznod kell, mert lassan töltődik, valószínűleg nem leszel visszatérő vendég. Más is így van ezzel, ezért a gyors betöltődés elengedhetetlen. A lassulást főleg a nagyméretű képek és a sok helyen látható animációk okozzák. Hagy el az animációt és használj kisebb képeket, így nem veszítesz látogatót az oldalad lassúsága miatt.

A webáruház célja a profit, ezért célszerűnek, felhasználóbarátnak kel lennie ahhoz, hogy az emberek végül nálad költsék el a pénzüket.

Brandépítés és közösségi média

Mivel már minden terméket, minden szolgáltatást és mindent az g adta egy világon el lehet érni az interneten, minden eszközzel arra kell törekedni, hogy valahogy kilógj, valahogy téged válasszanak az emberek. Ennek egyik kiváló módja a brandépítés, melyre számos eszköz alkalmas.

Sok szakmai blog, portál, fórum létezik, ahol szeretik a minőségi írásokat, élj ezekkel a lehetőségekkel és a közösségi médiát is használd a lehető legnagyobb mértékben.

A social média ma már a kereskedelem egy új és egyre alapvetőbb színtere, ahol mindenki képviseli magát, aki egy kicsit is odafigyel webáruháza sikerére. A közösségi oldalakon való jelenléttel a webshop bekerül a köztudatba, valamint a megosztások révén jobb helyezést is kiharcolhat magának a találati listákon. A marketing terv elkészítésekor külön figyelmet kell szentelni a közösségi médiának és egy komoly, fontos csatornaként kell tekinteni rá.

Lásd még: webáruházak keresőoptimalizálása

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalom-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4118051812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása