Az alábbi PR-cikkben összegyűjtöttük a munkás kesztyűk előnyeit és, hogy milyen módon nyújthatnak védelmet munkavállaló és munkáltató számára egyaránt.
A munkavédelmi kesztyűk megléte szinte nélkülözhetetlen a különböző munkák során. Ennek oka, hogy segítségükkel a dolgozók testi épségét védhetjük, feltéve ha a megfelelő típust választjuk. Az alábbiakban összegyűjtöttük, hogy a munkás kesztyűk előnyei, hogyan szolgálhatják a vállalkozások és a munkavállalók érdekeit is.
Munkavédelmi kesztyűk szerepe a munkavédelemben
A munkavédelem szinte minden egyes munkahelyen kiemelkedő figyelmet kap. Ennek is köszönhetően az egyik legnépszerűbb munkavédelmi felszerelés a munkavédelmi kesztyű, aminek viselése számos előnnyel jár a munkavállalók számára, általában attól függően, hogy milyen területen dolgozik az illető.
Kézvédelem munka során
A kézvédelem azért is kaphat kiemelt szerepet a munkavédelemben, mert kezünk az a testrészünk, melyet a munkafolyamatok legnagyobb részében használunk. Védelme, megóvása ezért a munka szempontjából is létszükséglet.
Számos veszélyforrásnak van kitéve kezünk a munkavégzés során. Az Európai Unió szabványosítva osztja kategóriákba a munkavédelmi kesztyűk fajtáit. Ezek a besorolások attól függnek, hogy milyen típusú munkát végez a dolgozó és hogy ez milyen szintű kézvédelmet is igényel.
Megfelelő munkavédelmi kesztyű kiválasztása
Fontos utánajárni, hogy egyes kockázati helyzetekben milyen védőkesztyű használatával tudja elkerülni a nem kívánt baleseteket. Egy munkavédelmi kesztyűnek védenie kell a különböző munkakörnyezet hatásaitól, legyen az például:
- hőhatás,
- fizikai behatás,
- elektromos hatás,
- vegyi anyagok veszélye.
Ezért fontos olyan terméket választani, amely a dolgozók maximális biztonságát tudja nyújtani, ezzel elkerülhetjük a munkahelyi balesetek legnagyobb részét. Ebben nagy segítséget nyújthatnak a munkavédelmi kesztyű webáruházak széles kínálata, ahol biztosan megtalálhatjuk a számunkra szükséges kesztyűket.
Munkavédelmi kesztyűk előnyei
A munkavédelmi kesztyűk tehát elsősorban alkalmazottaink kézvédelmét szolgálja. Mindezt azonban úgy teszi, hogy számos téren nyújthat védelmet, miközben a dolgozók mozgásképessége nem csökken jelentősen.
Fizikai hatások elleni védelem
A munkavédelmi kesztyűk speciális anyagból készülnek, így védhetnek az árszúródás, a vágás ellen, melyek gyakori velejárói a fizikai munkának. A gépekkel történő munkavégzésnél fennáll a veszélye, hogy baleset során a gépek tesznek kárt a kezekben, így ilyenkor is előnyös a védőkesztyű viselése.
Kémiai hatások elleni védelem
Nem csak fizikai hatások érhetik a kezeket munka közben, hanem akár kémiai hatások is. A kémiai hatások gyakran előfordulhatnak a takarítóknál, valamint a veszélyes anyagokkal dolgozóknál is. Az ilyen anyagokkal történő érintkezés komoly égési sérülésekkel, egyéb sérülésekkel járnak, így a munkavédelmi kesztyűk viselése elengedhetetlen, ha a dolgozó ilyen közegben, anyagokkal dolgozik. A munkavédelmi kesztyűk nagy előnye, hogy megfelelő védelmet nyújthatnak e téren.
Védelem extrém hőmérsékletek ellen
A tűzoltók, a hűtőházban, télen szabadban dolgozók gyakran kerülnek kapcsolatba forró vagy fagyos anyagokkal, eszközökkel. Ezek ellen védeni kell a kezeket, ugyanis azonnali komoly sérüléseket tudnak okozni a bőrön. Szerencsére ma már számos erre alkalmas bélelt, vagy hőálló munkavédelmi kesztyűvel találkozhatunk.
Összegezve
munkavédelmi kesztyűk tehát olyan előnyöket hordoznak magukban, melyeknek köszönhetően saját és dolgozóink testi épségét is védhetjük akár estrém munkakörülmények között is.
Tartalommarketing vs. PR-szöveg
- Mindkettő értékes, informatív tartalmat hoz létre a célközönség számára.
- Céljuk a márkaismertség növelése, a bizalom építése és a konverziók ösztönzése.
- Megjelennek online (pl. webáruház) és offline (pl nyomtatott sajtó) platformokon is.
Tartalommarketing: elsősorban a célközönség tájékoztatása, oktatása és szórakoztatása, a bizalom és a lojalitás építése. A PR-szöveg célja elsősorban a márka imázsának javítása, a pozitív médiavisszhang generálása és a termék/szolgáltatás népszerűsítése. Használjon mindkét eszközt a marketingstratégájában.