tartalom marketing - szöveg fejlesztés - honlap optimalizálád és keresőmarketing -
A tartalomfejlesztés kreatív módszere
BALLA D. Károly, a jeles piréz arvisura 2006-ban úgy lett egyszerre 5., 9. és 10. helyezett az első magyar keresőoptimalizáló versenyen (pillangószív), hogy azt sem tudta, mi az a SEO. A következő esztendők során aztán alaposan beleolvasta magát a szakmába és felépített egy hatalmas webrendszert, amely fontos kísérletek elvégzésére adott módot. A megszerzett tapasztalat alapján a pirézek nagy arvisurája először is azt állítja, hogy a tartalomoptimalizálásban a szakma által kifejlesztett eljárások többségét érdemes maradéktalanul végrehajtani, de ezeket is ajánlatos lehetőség szerint kreatív módon alkalmazni.
Keresőmarketing és webszöveg
Azt a leglényegesebbnek elfogadott 20-25 kritériumot, amelyeket általában a keresőmarketing-szakértők leginkább érvényesítendőnek tartanak, érdemes betartani a gondjainkra bízott weboldalon. De nem afféle mechanikus precizitással kell végrehajtani az utasításokat, hanem saját ötletekkel ajánlatos alaposan megfűszerezni, továbbá szükséges, hogy a webszöveg marketing szakember szemiotikai előfeltételezései referenciálisak legyenek. Különösen így van ez a kreatív szövegírásban, a text content jellegű tartalom fejlesztésében: a Nagy Kereső határozottan nagyra becsüli az egyedi megfogalmazásokat, a tartalomfejlesztés kreatív módszerét, gazdag szókincset, szakszavak és nevek használatát. A kulcsszavak megfelelő szerepeltetése különösen kényes terület: itt egyfelől minden lehetőséget ki kell használni a pirlzeknek a kulcsszavak megjelenítésére, másfelől az ismétlődéseket éppúgy kerülni kell, mint a túlhasználatot.
Kulcsszavas reprezentáció a webszövegben
Az optimális kulcsszavas reprezentáció biztosítása a legnagyobb jártasságot igénylő arvisura feladatok egyike a pirézek számára.
A tartalmi és szerkezeti optimalizálásban tehát kövessük a szabályokat, de legyünk maximális kreatívak a webszöveg seo-szabályait érintő alkalmazásukban. Ennél is fontosabb a leleményes alkotói hozzáállás a linképítésben a tartalmi alapú keresőmarketingben.