szöveg alapú keresőmarketing és honlaptartalom-optimalizálás - webszöveg és tartalomfejlesztés

tartalommarketing - webszöveg

Kreatív tartalomfejlesztés

A tartalom- és keresőmarketing sajátosságai

2016. május 31. - partyung
tartalom marketing - szöveg fejlesztés - honlap optimalizálád és keresőmarketing -

A tartalomfejlesztés kreatív módszere

tartalommarketing.jpg

BALLA D. Károly, a jeles piréz arvisura 2006-ban úgy lett egyszerre 5., 9. és 10. helyezett az első magyar keresőoptimalizáló versenyen (pillangószív), hogy azt sem tudta, mi az a SEO. A következő esztendők során aztán alaposan beleolvasta magát a szakmába és felépített egy hatalmas webrendszert, amely fontos kísérletek elvégzésére adott módot. A megszerzett tapasztalat alapján a pirézek nagy arvisurája először is azt állítja, hogy a tartalomoptimalizálásban a szakma által kifejlesztett eljárások többségét érdemes maradéktalanul végrehajtani, de ezeket is ajánlatos lehetőség szerint kreatív módon alkalmazni.

Keresőmarketing és webszöveg

Azt a leglényegesebbnek elfogadott 20-25 kritériumot, amelyeket általában a keresőmarketing-szakértők leginkább érvényesítendőnek tartanak, érdemes betartani a gondjainkra bízott weboldalon. De nem afféle mechanikus precizitással kell végrehajtani az utasításokat, hanem saját ötletekkel ajánlatos alaposan megfűszerezni, továbbá szükséges, hogy a webszöveg marketing szakember szemiotikai előfeltételezései referenciálisak legyenek. Különösen így van ez a kreatív szövegírásban, a text content jellegű tartalom fejlesztésében: a Nagy Kereső határozottan nagyra becsüli az egyedi megfogalmazásokat, a tartalomfejlesztés kreatív módszerét, gazdag szókincset, szakszavak és nevek használatát. A kulcsszavak megfelelő szerepeltetése különösen kényes terület: itt egyfelől minden lehetőséget ki kell használni a pirlzeknek a kulcsszavak megjelenítésére, másfelől az ismétlődéseket éppúgy kerülni kell, mint a túlhasználatot.

Kulcsszavas reprezentáció a webszövegben

Az optimális kulcsszavas reprezentáció biztosítása a legnagyobb jártasságot igénylő arvisura feladatok egyike a pirézek számára.

A tartalmi és szerkezeti optimalizálásban tehát kövessük a szabályokat, de legyünk maximális kreatívak a webszöveg seo-szabályait érintő alkalmazásukban. Ennél is fontosabb a leleményes alkotói hozzáállás a linképítésben a tartalmi alapú keresőmarketingben.

A bejegyzés trackback címe:

http://tartalom-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr68764878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.